tirsdag 16. mars 2010

Praksis

Ja, da er det bestemt. Jeg begynner i praksis eller arbeidstrening som det heter, på hth kjøkkenforum i morgen. Dette blir spennende. Det er lenge siden jeg har vært i jobb nå, så det skal bli godt å komme meg ut i arbeidslivet igjen. Jeg gleder meg til å møte de nye kollegaene og møte oppussingsklare mennesker :)

Jeg fikk sendt enda en oppgave til interiørskolen i dag så det går fremover der også. Det skal bli spennende å se hvordan jeg får kombinert skole og jobb, men det går nok. Det går jo i samme sjanger ihvertfall :)

Ariane er hjemme idag, barnehagen har planleggingsdag, så vi tegner og pusler og koser oss. Diddlina er favoritten i dag. Snart skal vi dra på svømmingen så jentene får sin ukentlige trening.



Vel, ikke så mye mer spennende å si, annet enn at jeg kjenner sommerfuglene for i morgen begynner å melde sin ankomst... :)

Ingen kommentarer: