tirsdag 18. mai 2010

Søvnløs

Det er litt fascinerende at jeg blir liggende og ikke få sove etter en innholdsrik 17.mai feiring, men det gjør jeg altså. Godt jeg har fri imorgen, så jeg får hentet meg litt inn igjen.

I natt går tankene til Ida. Hun skal operere i morgen og jeg ligger og tenker på alt hun har gått gjennom så langt i sin kamp mot kreften. Kampen er ikke over, men dette skal gå bra! Det er deres tur til å ha hellet med seg nå. Sender henne gode tanker og masse energi.

Det har vært en koselig dag idag. Familien var på besøk i formiddag og gode venner til middag. Og det har vært kjempekoselig å se gamle barndomsvenner med sine familier.
Jentene har fått sine is og pølser, og en god posjon med ren lykkelig lek. De sovnet fortere enn svint ikveld og sa seg godt fornøyde med dagen :) Og er de fornøyde er jeg glad :)

3 kommentarer:

Pia sa...

Så koselig å lese at dere har hatt en fin dag! :D
Her har det (som alltid) regnet som fy... Dagen har blitt feiret på tur med voffene i europas skitneste joggeklær. Genialt ;)

Susanne sa...

Det er godt å lese at 17.mai var god for deg og jentene. :) I likhet med deg ble natten søvnløs, og tankene gikk til Ida. Skulle bare ønske operasjonen gikk bedre enn den gjorde. :(

Sender deg mange gode klemmer i dag. Jeg er kjempeglad i deg og enormt takknemlig for at du vil gifte meg bort neste sommer. ;) Kunne ikke fått meg en bedre forlover enn deg! :D

Siv Anita sa...

Følger også Ida sin blogg, Veien, og måtte innom å lese litt hos deg også. Koselig blogg du har!!!

;-)