søndag 13. januar 2008

Bilder

Nå har jeg sittet altfor lenge med å lage en almanakk med bilder til mamsen min. Hun fikk en til julen 2006, og ble kjempe skuffet når hun ikke fikk det denne julen også *ler* Så da ofret jeg denne natten og laget en i full fart. Dermed har jeg sittet og lett i alle mulige bilder fra året 2007. Jeg har kommet frem til to ting, det første er at jeg tar altfor få bilder av familien (noen som sa bakerns barn osv... ) og det andre er at vi har fantastisk vakre barn!! :-)
Legger ved et redigert bilde av begge to som jeg laget til julekort, og et av Ariane som jeg synes er helt nydelig. Helt objektivt sett altså *fnis*

5 kommentarer:

Sonja sa...

Kjempefine bilder du har av prinsessene dine!!

Ha en fortsatt god helg(",)

aase sa...

Nydelige bilder av jentene Kjersti!! Har savnet deg vet du!! Godt å se og høre at du er tilbake for fullt igjen!! gleder meg til mer fra deg, og håper du har tid å komme ned å scrappe litt endag!!

Heidi sa...

De var nå nydelige å de da!!! Hva slags almanakk lager du?? Er det noe du kjøper og ferdigstiller, eller lager du alt selv???

Hege sa...

Så nydelige jenter du har!
Og som Heidi, er jeg litt nysgjerrig på den almanakken!!

Klem

Monica sa...

Gratulerer med ny blogg! Håper det blir litt mer livat her enn i den gamle ;)
Nydelige bilder av nydelige jenter! :)
*klem*