fredag 18. januar 2008

Ny dag nye muligheter


God morgen :-)
Ute regner det , eller har det begynt å snø kanskje... Jeg sitter ved kjøkkenbordet og koser meg med kaffe og p4 samtidig som jeg får et sterkt dagslys midt i trynet :-)
Jeg har investert i en dagslyslampe og i dag er det den tredje dagen jeg bruker den. På en merkelig måte føler jeg meg lettere i kroppen, så det
virker faktisk som det virker også! :-)
Jeg blir lett påvirket av været og vintermørket, så det er jo igrunn helt fantastisk hvis dette er løsningen. I dag gledet jeg meg til å komme hjem fra å ha levert barna i barnehagen, så jeg kunne sette meg ned foran pcen med lampen.

Igår var jeg på kurs i Lightroom. Jeg har hatt programmet siden mai i fjor, men har vurdert å selge det da jeg har følt at det har vært liten vits siden jeg stort sett bruker CS2. Men da vi skulle ha kurs i fotoklubben fant jeg ut at jeg fikk gi programmet en siste sjanse, og jeg angrer ikke :-) Jeg er overbevist om at programmet faktisk har noe ved seg. Vi fikk også tips om noe nettsider med tutorials så da er det bare å sette seg ned for å lære programmet ordentlig.


jeg hadde forøvrig en travel dag på jobben i går, deilig når det er litt å gjøre. Siste oppdraget var på Tofte, og da jeg skulle laste opp bildene satt jeg meg ved vannet for å nyte de siste solstrålene. Deilig med en etterlengtet soldag!

Ingen kommentarer: