torsdag 6. mars 2008

Hjemmeside

Lenge siden sist nå. Har brukt mye tid i det siste på å lage meg en hjemmeside til bedriften. Har tenkt å bevege meg litt vekk fra boligfotograferingen og satse mer på det private markedet. En spennende prosess. Har flere bryllup jeg skal fotografere til sommeren og jeg gleder meg til det.
Ta gjerne en titt www.wesfoto.no

Idag har jeg gått en tur lang Drammenselva og fotografert svaner. Det var en hel gjeng på sikkert 20-30 svaner. Fasinerende å se hvordan de oppførte seg overfor hverandre. Det virket som det var rivalisering mellom gutta om de søte damene :o) Uten at jeg er noen ekspert på å se forskjell på en hann og en hunnsvane *fnis*





2 kommentarer:

aase sa...

Fantastisk flotte bilder av svanene Kjersti!!

Ønsker deg lykke til med alle prosjekter!!

Bare kom til meg når du har reklamematriell klart!!

Ellen* sa...

Nydelige svanebilder! Synd du bor på feil side av landet, ellers skulle jeg jammen hyra deg til litt familiefotografering! Ha ei flott helg!:o)