mandag 18. februar 2008

Ny uke - nye muligheter

Jeg er en av dem som som liker mandager. Ny start og nye muligheter. ME LIKE :o)

Dette har vært en helg i Kjerstis tegn. Fredag scrappet jeg med svigerinnene. Fikk laget ferdig minnopol-oppgaven. Det var en tekstoppgave og da fikk jeg endelig laget en side om den dagen Anders døde. Har tenkt på det en stund, og det var kjekt å få det unnagjort. Jeg fikk også laget en side til i bryllupsalbumet. Har nå kommet frem til fotoshooten så det går sakte men sikkert fremover :o)
Lørdag var jeg hos Helene hvor vi klarte å gjøre kål på nesten 2 vinflasker og et par halvlitere hver. Utrolig koselig å skravle om alt mulig fornuftig og ufornuftig en lang kveld.
Igår feiret vi 1 års dagen til Marcus. Utrolig at han har blitt ett år allerede!! En skjønn liten fyr :o)

Ups, tiden flyr!! Nå må jeg stikke - skal til Kongsberg og fotosere noen hus. tuddelu :o)


Ingen kommentarer: